WIADOMOŚCI

Senna: to wszystko co mogliśmy osiągnąć
Senna: to wszystko co mogliśmy osiągnąć
Zespół Renault w Singapurze nie uporał się z problemami i także w kwalifikacjach wypadł bardzo słabo. Bruna Senna rzutem na taśmę awansował do Q2 i wystartuje jutro z 15 pola, podczas gdy Witalij Pietrow okazał się tym, który odpadł z czasówki razem z kierowcami najnowszych zespołów.
baner_rbr_v3.jpg
Bruno Senna
„Dzisiaj zespół dał z siebie wszystko, ale to nie wystarczyło. Rano dokonaliśmy dobrych postępów z bolidem, ale nie wystarczyło to na awans do Q3. Naciskałem bardzo mocno i popełniłem jeden błąd pokonując krawężniki, co mocno wpłynęło na moje tylne opony na ostatnich siedmiu zakrętach- powinniśmy naprawdę wystrzegać się tych krawężników! Ogólnie, mogę być w 90 procentach zadowolony ze swojego okrążenia, gdyż ciężko byłoby więcej wycisnąć z bolidu- może pozycję lub dwie, ale nie więcej. 15 miejsce startowe jest w pobliżu tego, na które zasługujemy. Teraz czekam na wyścig, który zapowiada się na długi i męczący. Najgorszą rzeczą tutaj jest wilgotność. Ciągle się człowiek poci, poci i poci- nigdy nie można ochłonąć. Spoglądając w przód, udało nam się poczynić krok w celu lepszej ochrony ogumienia, podczas gdy zużycie hamulców nie stanowi dla nas problemu. Powinniśmy mieć interesujący wyścig jutro.”

Witalij Pietrow
„Jazda w Singapurze zawsze stanowi wyzwanie i wiedzieliśmy już wcześniej, że tor ten nie koniecznie będzie sprzyjał R31. Staraliśmy się jak mogliśmy, aby poprawić balans podczas ostatniego treningu, ale przez cały weekend mieliśmy problemy z brakiem trakcji. To coś, co w szczególności ma duży wpływ w Singapurze. Podchodząc do kwalifikacji wiedzieliśmy, że to będzie ciężka próba, aby zakwalifikować się do czołowej dziesiątki. Naciskałem mocno, ale popełniłem błąd na ostatnim szybkim okrążeniu w Q1 i straciłem cztery czy pięć dziesiątych sekundy. Wtedy było po wszystkim. Jutro ważne będzie oszczędzanie opon, tak więc przynajmniej mam dodatkowy komplet super-miękkich opon, którego użyję jutro na starcie. Wyścig fizycznie będzie bardzo trudny z 61 okrążeniami w upale i pocie- to będzie test do granic możliwości kierowców, ale jestem na to przygotowany.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

25 KOMENTARZY
avatar
pjc

24.09.2011 19:58

0

,,...15 miejsce startowe jest w pobliżu tego, na które zasługujemy" - nic nie trzeba dodawać. Koniec sezonu dla LRGP.


avatar
ArcyZ

24.09.2011 20:16

0

Petrov jst raczej na wylocie , pieniądze jego sponsorów mogą się przydać w Williamsie. Senna mimo że dopiero niedawno zapoznał się dobrze z R31 robi postępy. Na marginesie zespół na spore szanse na tytuł "najgorzej rozwijany bolid w trakcie sezonu" brak pieniędzy widoczny gołym oniem.


avatar
Święty

24.09.2011 20:23

0

"Ciągle się człowiek poci, poci i poci- nigdy nie można ochłonąć." - no żebyś się czasem nie ze*, Bruno. 15 miejsce to jest w pobliżu, ale twoich osiągnięć z HRT. Przypominam sobie jak Robert jechał z wysoką gorączką, to chyba było na Węgrzech ale poprawcie mnie jeżeli się mylę. Jak zdjął kask był cały mokry, ale jakoś jechał i to całkiem dobrze. Wszyscy narzekają na bolid, ale gdybyś rok temu siedział w tym bolidzie obok Vitka to też byś tak mówił, bo byłbyś równie cienki jak on i grzalibyście ostatnie miejsca. Widać jak w tym zespole brakuje Roberta i jego talentu. Nie mam wątpliwości, że byłby dziś przed FI.


avatar
bod

24.09.2011 20:54

0

Z głębokim żalem zawiadamiamy, że 24.09.2011r. odszedł w niepamięć i nie wiadomo kiedy wróci zespół, który przed sezonem został okrzyknięty czarnym koniem mistrzostw.


avatar
dziarmol@biss

24.09.2011 21:09

0

3. Święty 2008 Malezja drugie miejsce ;-))


avatar
zenobi29

24.09.2011 21:14

0

Oj Wituś! Nie wstyd Ci ?! A na poważnie -pozycje zajmowane przez Pietrowa , są co najmniej żenujące. Po tych wypowiedziach?! Zgroza!!


avatar
safo

24.09.2011 21:26

0

niestety pieniądze nie potrafią jeździić


avatar
jar188

24.09.2011 21:42

0

Ja tam trochę złośliwie życzę (zakładając ,że Robert będzie miał lepszą opcję do wyboru) LRGP niech zostaną z tymi kierowcami, będzie miał Lopez co chciał. No żeby bolidu nie potrafić ustawić!!! Dwa stare chłopy po 27i 28 lat i nie potrafią prostej rzeczy, to kiedy oni się chcą tego nauczyć, przed czterdziestką ???


avatar
jar188

24.09.2011 21:43

0

Swoją drogą to w F1 powinni limit wiekowy dla debiutantów wprowadzić,np 24 lata.


avatar
mateq

24.09.2011 21:56

0

Tu nie chodzi o limit wiekowy bo kierowca może być młody i mieć super umiejętności ale chodzi o KASĘ.Masz pieniądze masz miejsce.Przykład VP pokazuje że nie powinien on się znaleźć w F1.Robert go dosłownie miażdżył w każdym wyścigu.Mówili że to była krzywda dla niego jeździć z tak dobrym kierowcą a teraz co? Senna jest szybszy po ledwo dwóch wyścigach w tym bolidzie.Żal.


avatar
norbertinho

24.09.2011 22:01

0

co to cholera ma być ?? jest 21.56 i nie mogę juz oddac swoich typów na Singapur !!!


avatar
Xellos

24.09.2011 22:10

0

15 miejsce to w pobliżu na które zasługujemy :D Ale jaja, z zespołu walczącego o podium zjazd na zespół w końcówce stawki, Robert szukaj innego teamu !


avatar
hubertus

24.09.2011 22:27

0

@9 tylko "młodzież" która potrafi opanować bolid jest wstanie osiągnąć wiele w tym sporcie - z wiekiem spada potrzeba ryzyka i zadziorności oraz jednak odrobinę refleks i wzrok - starsi kierowcy nie są źli ale często (co nie znaczy zawsze) wolniejsi od młodych, co nie znaczy że tak jest zawsze, patrz MCH i BAR


avatar
Skoczek130

24.09.2011 23:07

0

@Xellos - brak tam rozwoju! Jakby Robert był, walczyliby o miejsca w pierwszej ósemce regularnie. A z Polakiem nawet czasami o trójkę. Chyba, że mają problem z funduszami, to inna sprawa.


avatar
Skoczek130

24.09.2011 23:09

0

@jar188 - heh, wiesz że oni nawet w kartingu nie startowali (Senna bardzo krótko). Oczywiście nie ma to raczej dużego znaczenia, ale to są jakby "opóźnieni" kierowcy. Nie ma nic złego na myśli. Po prostu dośc późno ich kariera się rozwinęła. Tu przygotowanie odgrywa rolę, a nie wiek.


avatar
jar188

24.09.2011 23:34

0

15. Skoczek130, No sorry ale jakza młodu nie odkryto w nich talentu to o czymś to świadczy, a to, że wiek nie odgrywa roli tow przypadku sportowca jest zupełnie nieprawdą, oczywiście bywają wyjątki ale tutaj nie ma co na to liczyć.


avatar
david691

24.09.2011 23:47

0

SZKODA SLOW :(


avatar
TomPo

25.09.2011 07:43

0

Lopez buńczucznie że KUBek musi najpierw im coś pokazać, a jak zobaczył taką masakrę to od razu rura zmiękła i komentarze rzuca, że oczywiście KUBek ma u nich miejsce i czekają z utęsknieniem. Się nie dziwię. Anty bohater tego sezonu jeśli chodzi o team i jego (ro)zwój.


avatar
Skoczek130

25.09.2011 10:40

0

@jar188 - prawda jest taka, że wraz z wiekiem ciężej jest się nowych rzeczy nauczyc. To jak z psem - jak nie nauczysz go za szczeniaka, to za dorosłego już go nie nauczysz. Albo inne powiedzenie - "Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał". ;)


avatar
Łukasz.

25.09.2011 11:19

0

Pietrov co za porażka, już nawet Senne stać na szybszą jazdę...


avatar
Wiater

25.09.2011 11:35

0

Chyba faktycznie czekają na Roberta, bo z tymi zawodnikami mają powoli najgorsze auto środka stawki, a ja widze Roberta bardziej w Williamsie niż LRGP...


avatar
david9

25.09.2011 11:53

0

Kiepsko Lotus Renault ale w sumie dla Kubicy to nie tak źle. Przynajmniej może zorientują się, że jest bardzo potrzebny i wróci w chwale jak ten który ma podnieść Renault z dna. Tak samo wrócił Alonso z McLarena w 2008. Jakby wszystko było ok i jeździli tak jak na początku sezonu to znowu bu była sielanka i Kubice by olali totalnie bo poco skoro są wyniki. Ja tam wolałbym, żeby Kubica wrócił tylko i wyłącznie do Lotusa Renault. Williams nie wchodzi w grę oni co roku mają mieć rewolucyjny bolid a spadają na dno. Renault przynajmniej potrafiło przygotować niezły bolid pozwalający na walkę o punkty tylko teraz się pogubili z tymi swoimi poprawkami.


avatar
athelas

25.09.2011 12:00

0

16. Nie wiem czemu tak późno zaczął Pietrov, ale pisanie, że Senna nie jeździł za młodu w kartingu, bo nie odkryto w nim talentu to ingorancja na najwyżsyzm poziomie. Wiesz czemu zrezygnował z jeżdżenia na 10 lat? (a właściwie nie, rodzina mu zabroniła). 1 maja 1994. Jeśli nie wiesz to sprawdź, co się wtedy działo. Przed tym jeździł w kartingu, sam Ayrton go trenował (zresztą Ayrton był wielkim fanem kartów, bo tam nie było pieniędzy, polityki i całego syfu który jest w F1). Ja w Bruno wierzę. W Petrova już przestałem. A Robert byłby max 12. No, gdyby rozwijał bolid od początku sezonu to może 7, ale wtedy Petrov by był mniej więcej 12-13.


avatar
zanpedro

25.09.2011 12:32

0

Właśnie jesteśmy świadkami końca zespołu LRGP... ;( Jeszcze trochę Sauber i Force India przegonią Renault, a to jest bardzo prawdopodobne.. Robert nie zasługuje na taki zespół..


avatar
GaRRnek

25.09.2011 12:40

0

Jakbym słyszał Tuska. Zawsze wam bolid nie sprzyja, to go kur.. zróbcie tak żeby sprzyjał.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu